Què estàs buscant?

dijous, 30 de març del 2017

Compres: Març de 2017

Un mes més tranquil·let, que ja tocava. Per la meva economia i per la meva salut mental, que no exagero si dic que sovint, quan tinc una estona per jugar, ho passo malament perquè no sé amb quin dels moltíssims jocs que tinc per acabar o estrenar em posaré aquell dia.  


Comencem amb el Worms 2: Armageddon, perquè tenia bons records de quan vaig jugar a una de les versions del primer joc fa anys i com que aquest valia 1,19 € a les rebaixes d'Xbox Live Gold... doncs ha caigut.


El següent és en realitat un DLC, l'Untold Stories Bundle del Resident Evil 5, que tinc en Xbox 360. Com que me'n van regalar una edició col·leccionista en el seu moment, però la definitiva amb tot el contingut descarregable va sortir després, em faltaven aquests dos episodis extra i em quedava l'espina clavada després de tots aquests anys. Aprofitant una rebaixa del 60% -perquè aquest DLC és dels que són massa cars pel que ofereixen-, l'he adquirit per 4,59 €.


A l'apartat de regals, perquè aquest mes ha estat el meu aniversari, tenim expansions del Lego Dimensions, DLC físics o com en vulgueu dir. Evidentment estan pensats per a esprémer els diners de la gent, però com que són joguines i alhora proporcionen continguts extra per al videojoc, trobo que valen la pena.

M'han regalat l'Story Pack (2 personatges, 1 vehicle i 6 nivells nous) de The Lego Batman Movie, pel·lícula que, per cert, hauré de veure abans de jugar a això o em menjaré un munt d'spoilers!


El mateix dia que me'l van regalar vaig passar per un Media Markt i vaig trobar dos dels Level Pack (personatge + 2 objectes + 1 nivell nou) que més m'interessaven: el del Marty McFly amb pantalla de Back to the Future i el d'en Peter Venkman amb pantalla de Ghostbusters.

Aquests packs trobo que són massa cars, amb un preu oficial de 29,95 €, però estaven a meitat de preu (14,95 €) i me'ls vaig endur tots dos, després de comprovar amb el mòbil que no es tractava d'una rebaixa general. Era específica d'aquell Media Markt, coses que passen i que normalment em perdo.


I tornant als regals, un altre que vaig rebre per l'aniversari va ser el Quantum Break de la Xbox One, que en la seva edició física inclou un codi per descarregar la versió digital d'un altre popular joc de Remedy Entertainment, l'Alan Wake (i els seus continguts addicionals descarregables!), de la Xbox 360. Dos en un!


Ara sí, acabo amb una compra d'última hora. Com que he decidit posar-me d'una vegada amb el Gears of War, he acabat comprant-me el Gears of War 2 de segona mà. 4 eurets.






2 comentaris:

  1. Quins records el Worms! Jo vaig jugar molt a la versió de PC del Armagedon i del World Party, era un crack amb la corda ninja i un mestre controlant les super-ovelles xD

    ResponElimina
  2. Jo no recordo a quina versió vaig jugar, perquè no sóc gens de jugar a PC (costums heretats de la infantesa), però a algun sí que vaig jugar i era tremendament addictiu.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...