Què estàs buscant?

dilluns, 24 de maig del 2010

Jocs de la meva infantesa: Konami's Tennis (MSX)

Si a l'última entrega de Jocs de la meva infantesa vaig parlar del Konami's Ping Pong, avui en toca un de molt semblant i que m'agradava molt. Canviem el tennis de taula pel de debò i tenim el mític Konami's Tennis, de 1984. 


És un joc que em tenia molt enganxat i que encara ara em vindria de gust recuperar, perquè per molts avenços tecnològics que hi hagi, sobretot al món dels videojocs, els de tennis consisteixen en guanyar el rival amb astúcia, enviant-li la pilota allà on no pot arribar, i això es veu tant als Virtua Tennis com en aquest títol tan antic. 



Aquí no hi ha trucs, ni maneres de llançar que fan inevitable el punt, ni intel·ligències artificials tramposament desequilibrades, coses força habituals fins i tot als considerats com a millors videojocs de futbol. El Konami's Tennis és senzill, però addictiu, i ofereix una experiència jugable prou satisfactòria. És un dels meus preferits de l'MSX, vaja. 

Però també va sortir per al ZX Spectrum, amb una versió més empobrida que de costum. Absolutament lamentable. Podeu posar el vídeo sense so, que hi ha un tio que parla. 



Pel que es veu i se sent de boca del tio, no sembla que el Konami's Tennis sigui un dels millors catàlegs d'aquell limitadíssim microordinador. Se'l podrien haver estalviat, però suposo que van voler provar-ho, perquè era i és un gran joc en la seva versió original. 

I bé, jo diria que ja he repassat tots els jocs de Konami que tinc de l'MSX, o pràcticament tots. Almenys són els de la meva infantesa. Si en tinc cap altre i no n'he parlat encara és perquè no hi devia jugar gaire, i si algun dia ho faig ja entrarà a la categoria de recomanacions personals, més que a aquesta secció. 

1 comentari:

  1. uala jo amb els jocs de tennis sempre he sigut força nul·la, jajaja (i a la vida real també) :P

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...